Cumbattà l'epidemie, mostra l'amore, prutegge l'allevamentu di e persone - - zhenji hè in azione

gr (3)

Ultimamente, sottu a dirigenza di u partitu è ​​u statu, tutta a sucità hè stata implicata in a nova guerra di coronavirus. Questa brusca rivolta hà toccu u core di tutti. Da u guvernu cintrali à u guvernu lucale, stemu travagliendu in stretta raccolta di fondi è pigliate azioni attive.Series President kikkoman zhenji food co., LTD in linea cù a filosofia di u cummerciu chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a sucietà, per cumpiendu a responsabilità sociale in modu attivu. , u 4 marzu 2020, in u ministeru di u contea è l'ufficiu di u persunale relacionatu cù a salute, per donà centu mila yuani à a zhao Croce Rossa di u paese per sustene a lotta contr'à u focu di COVID - 19, datu u so amore, una responsabilità, una forza. .

 gr (1)

U certificatu di donazione

A staggione hè un pruduttu ligatu à a vita di e persone. Cum'è un fabricatore locale di staggione in a cità di Shijiazhuang, u presidente kikkoman zhenji food co., Ltd. sà chì hè u nostru doveru Obbligatoriu è gloriosa missione di cumbatte l'epidemie è di prutege l'allevu di e persone. A nostra cumpagnia seguite attivamente a regulazione di u guvernu nantu à a prevenzione è u cuntrollu di u novu coronavirus, è capisce è capisce l'statu di salute di ogni dipendente in dettaglio, gestisce strettamente e disinfettate bè. Sutta la premessa di assicurà cumplettamente a sicurità è a salute, ripiglià u travagliu è a pruduzzione, assicura l'offerta di materiale, strive per coordinà a logistica è a distribuzione, è purtà prudutti sicuri è sani à ogni consumatore.

gr (2)

Simu cunfidenti chì sottu a dirigenza è u forte cumandamentu di u guvernu, attraverseremu stu difficultu periodu.A nostra sucietà responderà attivamente à a chjama di u guvernu, pronta à fà cuntribuzioni à a sucità in ogni momentu, è aderverà cum'è sempre à u Filusufia di u cummerciale: per ottene orientatu à i cunsumatori; Produzzione sicura è igienica di prudutti di alta qualità; In a realizzazione di u persunale di duie felicità materiale è spirituale à u stessu tempu, per u sviluppu di a società.


Post tempu: 13-20 Ghjugnu