Fiori è risi, arrampendu tutta a strada

—— A 6a cuncorsa alpinistica di u persunale

U cuncorsu annuale di alpinismu di l'impiegati di u presidente kikkoman zhenji food co., Ltd. hè stata tenuta u 11,2019 di Maghju in muntagna fenglong cum'è prevista. Quasi 400 impiegati è i so membri di a famiglia immediata anu participatu à a cuncorsa annuale.

fg (3)

L'iniziu ufficiale di u ghjocu à 8h30, per participà à u staffu di a cumpetizione di a scala di stu annu cù u direttore generale, u direttore generale diprittore, l'executivi di a cumpagnia, sò u staffu di ogni dipartimentu di gestione, anu diversi travaglii cum'è sales, staff di produzione, includenu di più l'impiegati. gruppu di relazioni di maritu è ​​moglia, babbu è figliolu (femina), mamma è figliola (figliolu) fugliale, è una famiglia di trè, a priscinniri di sessu, età, tutti facenu piacè cù gioia, cun passione.

fg (4)

À u principiu di l'estiu, l'arburete pagode in muntagna fenglong sò in piena fiore, è a strada sinuosa di petra sottu à l'ombra di l'arburi hè chinu d'arburi. Quandu a brezza soffia, ci saranu tandu boni fiori. U soli, u fragnu di i fiori, u cantu di l'uccelli è l'acqua di babbu facenu tutti rilassati è felici.

 fg (1)

Siate cun a natura è gode di i belli scenari.Parete cù l'amati, godite u calore di l'affettu; Inseme cù i culleghi, sperimentate a comprensione tacita di a squadra; Siate cun sè stessu è sentite l'alegria è u prugressu di u vostru corpu è di a mente. a cumpetizione, 15 vincitori sò stati selezziunati.

 fg (2)

L'integrazione in a natura, adore sportivi, a promozione di a salute è a cultivazione di spiritu di squadra pusitivu sò i scopi principali di l'attività outdoor di l'attività organizata da l'impresa.L'attività di l'alpinismo, micca solu edificà e perfettà a vuluntà, hè una di l'attività di u staffu assai populari. sopra, allora vedemu l'attività di attività all'apertu più eccitanti in l'annu chì vene.


Post tempu: 13-20 Ghjugnu